مرحبا بكم مع موفا استار ملكة الرومانسية

مملكة الرومانسية والحب والعشق والعزف بالكلمات ترحب بوجودكم

الخميس، 8 سبتمبر 2011

بحبك جدا






حبيبى يا من لاتدرى
 ان جمال عشقى
 اخرجة لحنا يغنى على اوتار قلبى
 واشعارى وانا اخطها بحروف اسمك تلوح للجميع فى السما ياغالى
 لو انا انبض فنبضى هو جزء من سحرك يا عمرى
 ولو بى نفس لاتنفس فانا احتفظت بجزء من انفاسك داخلى
 ولو بى الحنين يكفينى ان اشم رائحتك فى فستانى
 فانت يافارسى
 وفارس احلامى
 تجود عليا بحنينك وحبك ترياقى
 فانت الالم وانت بعيد وانت ايضا المداوى
 فاقترب منى
 اكثر واكثر ولا تبعد عنى
 كم اشتاق احضانك وعنفوانك نحوى
 فانت يا حبيبى مبدع فى حبى
 وانا اكثر ابداعا لحسن اختيارى
 كم اشعر بالامانى
 وانا بين اجنحتك وانت تحمينى
 عن ربوع الكون وتحتوين
 كثيرا حلمت انى معك فى جزيرة ليس بها غير البحر والشاطئ
 ولا يوجد فيها سوانا ننعم بكل الاحلامى
 نصحى على حب وننام على لهيب وولع ولهفة للشوقى
 قرب منى اكثر واكثر واجعلنىاشرب من ربوع عشقك يافارسى
 فانت فى عينى الجبل الشاهق وانا بين احضانك فى مأمنى
 فبا حبيب قلبى
 لا تبعد عنى
 كن بجانبى
 فالحب خلق لك ولى
 وانا اميرة الحب وارويك من حنانى
 وتعطش واوريك من تانى
 فانت كل عشقى
 وكل هيامى
 وقريبا ستكون لى
 ومنبع حياتى وايامى
 بحبك جدا
 واشتاقك يا مخلد احلامى
 فى قواميس العشق
 لتصبح ديوان للعاشقين فى دنيا الهيامى
 كلمات
 mervat star

ليست هناك تعليقات: