مرحبا بكم مع موفا استار ملكة الرومانسية

مملكة الرومانسية والحب والعشق والعزف بالكلمات ترحب بوجودكم

الأحد، 19 يونيو 2011

الاحساس بالظلم

 يلى جنيت عليا
وجرحت فيا
بكلامك عليا وجعت كل ما بيا
شكك وكلامك وحوارك ليا
لعبت كتير بقلبى
وتبان انت الضحية
حبى وعطتهولك
وقلبى وسلمتولك
ومشاعرى كانت ليك
وحيات كل كلمة طلعتها فيا
وحيات كل شك قلتة عليا
واعترافك ليا
بكل غلطة غلطتها
خيانة وغدر انت عملتها
وجاى تقولى انك غلطان ليا
وفاكر انى حقبل اكون انا ضحية
لا انسى انا مقبلش ابقى ضحية
ححصرك واندمك على كل جرح عملتة ليا
انت فاكر انى ممكن
ارئف بحالك وانسى كلامك
واطبب جرحى من كلامك
اطلب السماح من رب السماح
انما انا حخد حقى منك وانسى السماح
انت لعبت بقلبى وغدرت كتير يا صاحبى
وقلت وعدت وحكيت وانت مش دارى باى حد
حعذبك والوعك وحوريك القهرة
على اللى بعتها فى قاعدة
وساعتها حتندم زى ما انت ندمت
بس فى بعدى يا صاحبى الندم اشد
وحسيبك لعذابك لرب العباد
يخلص منك اشد
العذاب وانا حعيش حياتى بجد
واللة وحتبقى احلى هدية ليك
انى ابعد عنك واشترى نفسى منك
وعيش مع نفسك
ظلمك
لنفسك
وشك
وانا بخلط دموعى بضحكتى عليك
انت دلوقتى لازم تعرف انك
فقدت اقرب قلب واحن قلب ليك
اظاهر ملكش فى الطيب
نصيب
واللة يعوض عليا
انا
مش عليك
كلمات
mervat star

ليست هناك تعليقات: